Політика повернення товару

Протягом 14 днів із моменту доставки у Вас є можливість повернути товар, але при умові, що він ніяким чином не пошкоджений або не зіпсований.

Товари можуть бути повернені лише через службу Нова Пошта або Ви особисто можете привезти аксесуар в офіс Constantin Nautics розташований у м. Києві.  Ви обов’язково повинні мати при собі гарантійний сертифікат.

Якщо Вам доставили товар із виробничим браком, то його можна повернути, скориставшись службою експрес-доставки Нова Пошта (всі транспортні витрати Constantin Nautics бере повністю на себе), також Ви самі можете привезти товар для обміну до нашого офісу. Ми замінимо товар із дефектом на ідентичну модель тієї самої вартості.

Якщо Ви припустилися помилки під час вибору товару (невірно обраний розмір), модель можна буде обміняти на ідентичну, іншого розміру, але тієї самої вартості протягом 14 днів із моменту замовлення. Однак, якщо Ви не можете особисто привезти товар до нашого офісу, розташованого у м. Києві, то Вам доведеться повністю покрити всі транспорті витрати.

Ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні товару у випадку зловживання зі сторони клієнта (багаточисленні повернення).

Ми залишаємо за собою право заблокувати ІР-адресу клієнтам, які зробили онлайн замовлення, а потім безпідставно та без пояснень відмовились від нього.

Право на повернення не розповсюджується на товари, створені або змінені по спеціальному замовленню покупця, згідно з його смаком та бажанням.

Відмова від продукції у чотирнадцяти денний термін розповсюджується на товар, який було доставлено кур’єрською службою. При цьому він повинен бути у тому ж стані, у якому був при відправленні. Оплата за доставку лягає на плечі клієнта, а вартість товару буде повернена протягом 30 днів із моменту його отримання.

 

Гарантія, яку ми надаємо

Компанія надає 30-денну гарантію на всю продукцію за умови, що виявлені дефекти є виробничим браком або стосуються недоліків матеріалу, із якого вона виготовлена.

Гарантія не розповсюджується на продукцію:

  • з дефектами, які з’явилися внаслідок неправильного використання;
  • яка була перероблена, перешита;

Дефекти, які попадають під гарантійний випадок:

  • дефекти, які були виявлені та визначені нашою компанією;
  • дефекти, які можуть бути виправлені: відремонтовані та доставлені безкоштовно або ж замінені іншим, рівнозначним товаром, але все без будь-яких пошкоджень.

Забезпечення гарантійних обов’язків не передбачає продовження гарантійного терміну або його оновлення.