Правила та умови

Політика повернення товару

Протягом 30 днів з моменту доставки у Вас є можливість повернути товар, але за умови, що він не пошкоджений.

Товари можуть бути повернені поштовою службою.

Якщо Вам доставили товар з виробничим браком, то його можна повернути, скориставшись поштовою службою.

Ми замінимо товар з дефектом на ідентичну модель і за такою ж вартістю.

Якщо Ви допустили помилку при виборі товару (невірно обраний розмір), модель можна буде обміняти на ідентичну, іншого розміру, по тій же ціні протягом 30 днів з моменту замовлення. Однак Вам доведеться покрити їх усі транспортні витрати.

Не підлягають поверненню:

  • товари, замовлені безпосередньо на прохання покупця і яких не було на складі на момент замовлення;
  • товари без гарантійний талон повторно (окремі випадки).

У цих випадках політика повернення коштів не застосовується, і транспортні витрати несе сам клієнт.

Ми залишаємо за собою право відмовити в поверненні в разі зловживань з боку клієнта (неодноразові повернення).

Ми залишаємо за собою право заблокувати IP-адреса клієнтам, які зробили онлайн-замовлення, а потім без будь-яких причин і пояснень відмовилися від нього.

Розміщення замовлення і необгрунтована відмова від нього є злочином, а продавець, в такому випадку, має право подати позов до суду на сповіщення шкоди.

Право на повернення не поширюється на товари, створені або змінені за спеціальним замовленням покупця, у відповідність з його смаком і бажанням.

Відмова від покупки

Згідно з чинним законодавством, відмовою від покупки можуть скористатися тільки фізичні особи.

Таким чином, протягом 14 робочих днів з моменту отримання товару або закриття контракту, клієнт може повідомити менеджеру про свою відмову без подальших штрафів і без пояснення причин.

Відмова від продукції у чотириденний термін поширюється на товар, доставлений через кур’єрську службу. При цьому він повинен бути в тому ж стан, яким був при відправці. Оплата за доставку лягає на плечі клієнта, а вартість товару буде повернена протягом 30 днів з моменту його отримання.

Якщо клієнт повернув товар в неналежному, а точніше нетоварному вигляді, ми залишаємо за собою право вимагати плату за те, щоб повернути аксесуару колишній вигляд (якщо це можливо) або зажадати покрити різницю за продаж не нового товару, а second-hand, також ми можемо відправити інший продукт за рахунок клієнта.

Політика відшкодування коштів – 15 днів.

Надана гарантія

Компанія надає 15-денну гарантію на всю продукцію за умови, що виявлені дефекти є виробничим браком або стосуються недоліків матеріалу, з якого вона виготовлена.

Гарантія не поширюється на продукцію:

  • з дефектами, що виникли при неправильному використанні;
  • яка була перероблена, перешита.

Дефекти, що підпадають під гарантійний випадок:

  • дефекти, які були виявлені і визначені нашою компанією
  • дефекти, які можуть бути виправлені: відремонтовані і доставлені безкоштовно або ж заміщені іншим, рівнозначним товаром, але вже без будь-яких пошкоджень.

Забезпечення гарантійних зобов’язань не передбачає продовження гарантійного терміну або його оновлення.

Права на продукцію, що поставляється

До моменту повернення грошей за товар, він не є власністю клієнта і не може перепродувати третім особам.

Звільнення від відповідальності

Технічні характеристики і ціни на продукцію, яка представлена ​​на даному сайті, може бути змінена без попереднього повідомлення (за винятком випадку, якщо Ви вже зробили онлайн замовлення, оплатили його банківською карткою і отримали підтвердження від нашого оператора по телефону).

Наша компанія не гарантує, що інформація про продукцію, яка розміщена на цьому сайті, не містить помилок. Доставлений товар може трохи відрізнятися від того, що представлено на фотографіях (незначна різниця може бути в колірній гамі, зовнішній вигляд, дизайні системи замку). І відбувається це тому що наша продукція – це не серійне виробництво, а аксесуари, виготовлені вручну.