Питання та відповіді

Питання про доставку

Коли моє замовлення буде доставлено?

Оформлене замовлення потрапляє в нашу систему, звідти інформація передається на фабрику для виготовлення.

Якщо товар є в наявності, він передається для упаковки. В даному випадку замовлення буде мати статус «В процесі».

Після того як замовлення буде упаковане і готове до відправки службою Нова Пошта.

З якою службою доставки працюєте?

Для відправок по Україні в основному використовуємо службу доставки Нова Пошта.

Скільки коштує доставка?

Стандартна вартість – за тарифами Нової Пошти.

Які терміни доставки?

Терміни доставки можуть варіюватися в залежності від замовленого товару і його наявності.

Товар доставляється наземним транспортом до Одеси нашому представникові (1-2 робочих дні) і звідти кур’єрською службою Нова Пошта.

Якщо товар є в наявності, то доставка здійснюється на другий день.

Для товарів не з наявності доставка у звичайному режимі здійснюється в залежності від регіону.

Доставка клієнтам в Київ до 3 робочих днів.

Детальна інформація тут здесь>>>.

Питання про оплату

Який спосіб оплати використовується?

При замовленні ви можете вибрати оплату Готівкою при отриманні, Оплату банківською картою або оплату через PayPal.

Варіанти оплати замовлення

Готівкою

Оплата готівкою при отриманні товару

Післяплатою на Новій Пошті (при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення)

Оплата банківською картою

Оплата замовлення на карту Приват Банку.

5168 7456 0599 9710
UA793052990000026201678244175

Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Обмін/Повернення

Як я можу повернути або обміняти браслет?

Якщо браслети вам не підійдуть або не сподобаються, ви можете повернути їх без пояснення протягом 30 днів з моменту замовлення. Повернення коштів гарантуємо.

Якщо Ви допустили помилку при виборі товару (невірно обраний розмір), модель можна буде обміняти на ідентичну іншого розміру по тій же ціні. В цьому випадку доведеться покрити повністю транспортні витрати за доставку.

Виберіть зручний спосіб повернення і відправте посилку нам назад.

Якщо товар буде повернений без фізичних ушкоджень, ми повернемо кошти протягом 5-10 календарних днів після отримання товару, що повертається.

Якщо інформації буде недостатньо, ми зв’яжемося з вами для уточнення даних.

У разі повернення напишіть нам на електронну пошту [email protected] або на номер Viber/Whatsapp: +380 98 384 7281. У темі листа або повідомлення обов’язково вкажіть номер замовлення.

Безпека/Якість

З якого саме металу зроблені замочки до браслетів?

Замки в основному виготовлені з нержавіючої сталі.

Чи може метал викликати шкірну алергію?

Відповідно до проведених нами тестів і наявності сертифікатів якості у наших постачальників, якість використовуваної нержавіючої сталі не пошкоджує шкіру і не викликає алергії.

Що буде, якщо я не отримаю замовлення?

Якщо замовлення не прийшов, достатньо написати на електронну пошту: [email protected] або на номер Viber/Whatsapp: +380 98 384 7281. У темі листа або повідомлення обов’язково вкажіть номер замовлення.

Чи може метал від замків іржавіти?

Метал замків зроблений з нержавіючої сталі.

З яких ниток / мотузок роблять браслети?

Браслети виготовлені з високоякісних матеріалів, використовуваних в яхтингу і вітрильному спорті.

Браслети не викликають алергічну реакцію і безпечні для шкіри.

Чи можна приймати душ з шкіряними браслетами?

Нам ще жодного разу не надходили скарги про псування браслетів від води.

З нашої особистої практики можемо сказати, навіть після купання в морі з нашими шкіряними браслетами проблем не було.

Але ми не рекомендуємо тримати у воді шкіряний браслет тривалий час.

Можна намочити шкіряний браслет?

Нам ще жодного разу не надходили скарги про псування браслетів від води.

З нашої особистої практики можемо сказати, навіть після купання в морі з нашими шкіряними браслетами проблем не було.

Але ми не рекомендуємо тримати у воді шкіряний браслет тривалий час.

Чи можна прийняти душ з браслетом?

ББраслети, виготовлені з канатів (текстилю), не бояться води або прання, ви можете сміливо купатися в басейні, морі або приймати душ.

Чи можна мити браслети водою?

Браслети з текстилю можна мити як вручну, так і в автоматичній пральній машині.

Браслети з камінням Сваровські або браслети зі шкіри рекомендуємо мити вручну тепломашині Браслети.

Інформація про замовлення

Я хочу знати, чи було відправлено моє замовлення

Оформлене замовлення потрапляє в нашу систему, звідти інформація передається на фабрику для виготовлення.

Якщо товар є в наявності, він передається для упаковки. В даному випадку замовлення буде мати статус ” в процесі».

Після того, як замовлення буде упакований і готовий до відправки кур’єром або службою Нова Пошта, його статус зміниться на «замовлення у кур’єра».

Як я можу придбати додатковий гвинт або замок?

У випадку, якщо ви втратили гвинт або замок, ми можемо надати його безкоштовно, вам потрібно буде тільки оплатити доставку будь-яким зручним способом.

Для отримання детальної інформації напишіть в Viber/Whatsapp нашому колезі в Одесі +380 98 384 7281 wa.me/380983847281

Як вибрати розмір?

Щоб вибрати відповідний розмір, вам потрібно виміряти зап’ясті, на якому ви будете носити браслет. Використовуйте сантиметрову стрічку або зробіть завмер звичайної ниткою, а потім накладіть її на лінійку/ рулетку. Результат дорівнює потрібному вам розміру.

Наприклад, якщо ваш обхват руки 18 сантиметрів, то слід вибрати браслет розміром в 18 сантиметрів (в розрахунок береться довжина самого браслета, без системи замка).

Не робіть вимірювання впритул. Залиште 3-4 мм вільного запасу. Докладні інструкції по правильному вимірюванню і вибору розміру читайте на сторінці ЯК ВИБРАТИ РОЗМІР або прочитайте статтю «Як визначити розмір браслета “на око” або 7 типажів для вибору розміру по фото».

У вас є шоу рум або магазин?

На жаль, на даний момент у нас немає шоу-руму або магазину. Ми працюємо тільки в онлайн-форматі і найближчим часом відкриття магазину не планується.
Якщо плани зміняться, ми обов’язково вкажемо адресу в розділі ” Контакти».

Де подивитися браслети Наживо?

На жаль, на даний момент у нас немає шоу-руму або магазину. Ми працюємо тільки в онлайн-форматі і найближчим часом відкриття магазину не планується.
Якщо плани зміняться, ми обов’язково вкажемо адресу в розділі “Контакти”.
Фото браслетів максимально відповідає реальності. Ви отримаєте той же продукт, що і на фотографії.
У рідкісному випадку, якщо браслет вам не сподобається, ви можете повернути його протягом 30 днів.

Як дізнатися, чи отримали ви моє замовлення?

Зазвичай при завершеному замовленні має прийти повідомлення по електронній пошті, яку Ви вказали при оформлення замовлення. Якщо по електронній пошті нічого не прийшло, перевірте папку “Спам”.

У разі, якщо ви не отримали повідомлення поштою, рекомендуємо зв’язатися з нашим колегою в Одесі за номером телефону: +380 98 384 7281